Tips på tandläkare i Torrevieja?

Jag har provat att söka men hittade inget så jag frågar istället.

Har ni några tips på bra tandläkare i Torrevieja?

Det finns ju tandläkare överallt man tittar:cheeky, men vart går ni själva ?

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hola Jimmy!

Jag själv går till två svenska på C/ La Loma 9 Portkod B5
tel 965 706 834.
En heter Bengt Larsson och en Sören Gustafsson.
Mycket bra båda två thumb

Finns många spanska bra också.
En heter Dante Gustavo Toledo Rios på C/Zoa 46 bv
Tel 965 71 89 12

Instituto Dental Lucrecia Botella
C/ Maria Parodi 15
Tel 965 71 75 48

Ciao P :sol:

Vi går till Smile, Avda. Delfina Viudes, mitt emot nya skolan vid Aqua-parken, norska och en svensk tandläkare, (Filippa). Tel: 966 705 083.

Hej!
Vi går också hos Filippa Weichbrodt (hon är svenska som tidigare sagts) sedan flera år tillbaka. Hon är jätteduktig och dessutom väldigt glad och trevlig.thumb
www.smiledental.es

Rocio

Vad kostar det? Tex en vanlig undersökning? Att laga ett litet hål? Är det så som i Sverige att tandläkarna har olika (=sina egna)prislistor?

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Sören är den bästa!

Mina varmaste rekommendationer till Sören Gustavsson. Bättre tandläkare hittar ni förmodligen inte i hela Spanien.

Mina varmaste rekommendationer till Sören Gustavsson. Bättre tandläkare hittar ni förmodligen inte i hela Spanien.

Håller med, han är jättebra men även på samma ställe (C/ La Loma)
och delat med Punta Prima finns Bengt Larsson som även gör implantat.
Tel 965706 834/658 073 705

Ciao P thumb

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Nya trådar

Back
Toppen