Tips var man kan köpa barnsäng / sulky

andersjg

Ny medlem
Hej allihopa! Jag ska ner med fru och barn till Torrevieja om några veckor. Vi behöver få tag på en begagnad/billig sulky och eventuellt någon resesäng/barnsäng. Finns det någon affär som säljer second hand eller liknande? Jag såg att man även kunde gå in på Segundamano.es men det hade känts betydligt smidigare att ta det via en affär.
Vi bor strax söder som Plaza de Europa och hoppas hitta något (helst inom gångavstånd... jag vet, nu hoppas jag på mycket :) ) i det området.

//Anders

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Ja, det kan tänkas, absolut. Vi kommer att återkomma löpande, så tanken var först och främst att skaffa en sulky vi kan ha liggandes där nere, eftersom vi kommer att ha behov av den i ett antal år.
Men är inte priset för uthyrning allt för högt så är det definitivt ett tänkbart alternativ.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej

Jysk i Torrevieja säljer resesängar för 39,95 Euro. Ser ut som den jag köpt till mina barnbarn här i Sverige. Lätt att fälla upp.

Lotta

Tack Lotta för tipset!
Att hyra sulky och barnsäng går på vardera 18 Euro per vecka, enligt psgspain.com. Eftersom vi ska ner fler gånger och barnen kommer behöva sakerna då med, så lär det löna sig att köpa på plats!

Nya trådar

Back
Toppen