Toretta III

Anna-lena

Ny medlem
Nu skriver jag igen det är mycket nu innan vi åker ner nästa vecka

Alltså blir lite orolig när jag läser olika inlägg här. Många skriver att området är eftersatt o sunkigt o kasst, är det så......... Det skrivs även att en upprustning skall bli har dom gjort det eller,

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Alltså blir lite orolig när jag läser olika inlägg här. Många skriver att området är eftersatt o sunkigt o kasst, är det så......... Det skrivs även att en upprustning skall bli har dom gjort det eller,

Hej, har ni köpt utan att vara på plats och se stället innan? Oavsett så hoppas jag att det går bra, vi åker också ner nästa vecka längtar massor. Har ni några funderingar så tveka inte att fråga. Alla har vi vart nya någon gång.

Vi åker också ner nästa vecka o bor på andra sidan stora vägen. Området heter La Siesta, vi läste många negativa kommentarer om detta området innan vi köpte förra sommaren. Vi trivs väldigt bra och för vår del är det perfekt. Ni får höra av er om ni vill ha råd eller hjälp.
/N

Välkomna hit ner, alla, ingen nämnd osv...! Vi försöker ha kvar värmen!!!! Just nu +29...
Torreta III har ju byggts för en tid sedan, exakt när, minns jag inte. Men det behöver inte betyda att det skulle vara sämre (sunkigt) än andra lite äldre urbanisationer. Det gäller ju att ta och renovera sitt eget hus (om behov finns), fixa till näromgivningarna som hör till "comunidad". Osv. Säkert kan ni höra mer av era grannar vad som ska göras och när. Tappa inte modet. Det kommer att bli bra! Lycka till!

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej o Grattis till ert nya boende! Det är som Riconanda säger bara man sköter sitt eget hus och närområdet så trivs man var man än är ,hus som är dåligt skötta finns i alla områden:)

Tack för svaren vi har varit nere o tittat på området o vi har en hantverkare på plats genom bjurfors så det blir nog bra, men vi hann inte se så mycket på området därför blev jag lite orolig

Torrreta III

Hej !
Vi bor själva några kvarter ovan dig och trivs jättebra ( Urb. Parque Lagos ) .
Buss tar du på någon av hållplatserna på " huvudgatan" i området tror den heter Calle Rafael Molina , där är 3 st. ganska nära dig bla. i början på gatan där det också går en gång och cykelväg ända ner till hamnen .
Matställen finns flera att välja på utmed stora vägen mot Carrefour finns flera bla. Skandinavisk och följer du vägen utmed saltsjön ner mot Torrevieja finns flera i din närhet bla. Bar Burgos som vi tycker har bra mat .
Jag är övertygad om att ni kommer trivas .

Hej

Thomas skrev om Bar Burgos, denna bar är en favorit och det är alltid mycket folk. Ligger i hörnet c/ Urano och c/Cerezo. Väl värt ett besök:sol:

Hej

Thomas skrev om Bar Burgos, denna bar är en favorit och det är alltid mycket folk. Ligger i hörnet c/ Urano och c/Cerezo. Väl värt ett besök:sol:

Ja, Bar Burgos är verkligen mysigt. Vi var där dagligen när vi var nere i mars. Bra mat, billigt och utomordentligt trevligt.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Det finns självklart finare ställen än Toretta III i Torrevieja men sunkigt och kasst är det inte. Det är många skandinaver som bor här och dem flesta verkar trivas. Det är inte heller så långt till salt sjön där man kan skrubba sig för en fräschare hy. Glöm inte att använda tofflor för att inte skära er mot kristallerna.

Det finns också en bar gata längs stora landsvägen bland annat med en Svensk Restaurang och Tak-terrass mini golf.

/S

Nya trådar

Back
Toppen