Torrevieja Medio Maratón

Sds2490

Medlem
Hej är det någon mer på forumet som ska springa Torreviejas halvmaraton den 22 feb?
Jag har inte fått något startbevis, däremot ett mail där dom säger att "allt är ok", på en försfrågan om dom fått min anmälan samt betalning.
Vad heter t.ex nummerlapp på spanska? startbevis+

Med vänliga hälsningar
//Sds2490
:confused::confused:

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Nä, jag har tittat i skräpkorge.
Såg dock att man skulle hämta nummer lappen vid Habaneras köpcentrum på lördagen, så vi får väl hoppas att det löser sig.
Med nummerlappen alttså, själva loppet blir förstås en annan femma

Nä, jag har tittat i skräpkorge.
Såg dock att man skulle hämta nummer lappen vid Habaneras köpcentrum på lördagen, så vi får väl hoppas att det löser sig.
Med nummerlappen alttså, själva loppet blir förstås en annan femma

Skakar liv i denna gamla tråd igen då jag har några frågor om Halvmaran i stället för att göra en ny. Jag har registrerat mig och brorsan för att släpa oss runt 10km banan, inget tidsmål då ingen av oss har löpt tidigare.

- Hur gick det att hämta ut nummerlappar, var det lång kö? Behövde man ha pass med sig?

- Hur var organisationen runt loppet? Vi kommer byta om hemma och gå ner till start, i sverige är det alltid tydligt skyltat och välorganiserat vid de motionslopp jag har genomfört (cykel). Är det lika välorganiserat i Spanien?

Det kanske är någon mer här på Spanienforum som tänkt ta sig runt?

Mediomarathon

Jag hämtade ut min nummerlapp vid Habaneras och det var ingen kö och inget behov av pass.
Jag har sprungit en del motionslopp i Sverige och skulle säga det är lika bra organiserad här.
Dom hade inhägnad cykelparkering om behov skulle finnas, inga problem med att hitta.
Ska tyvärr inte springa i år.
Lycka till:tummenupp:

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Jag hämtade ut min nummerlapp vid Habaneras och det var ingen kö och inget behov av pass.
Jag har sprungit en del motionslopp i Sverige och skulle säga det är lika bra organiserad här.
Dom hade inhägnad cykelparkering om behov skulle finnas, inga problem med att hitta.
Ska tyvärr inte springa i år.
Lycka till:tummenupp:

Stort tack för ditt snabba svar. Det låter ju som att allting är som "vanligt" då :tummenupp:

graciass

Nja, man startade nere vid hamnen, vid fontänen, sen sprang man norrut förbi Los Locos där man vände, genom stan igen och ut på vägen som går förbi dom södra stränderna, tror den Gregorion Marron nånting, en raka på c:a 4 km vände och fyra km tillbaks, dvs 1 sväng på 8 km, den delen var väldigt tråkig och enahanda och sen gick man i mål i höjd med hantverksbodarna.

Nya trådar

Back
Toppen