Tre dagar till vi äntligen får åka ner!!!!

Sotanini

Medlem
:):):):)
På tisdag den 28 oktober får vi äntligen komma ner till vårt lilla radhus i Torreta 3! Vi = min man Bertil, jag själv och vår underbara golden retriever Dino. Just nu sitter vi i sommarstugan där vi inte längre har rinnande vatten. Att hämta vatten i dunkar knäcker verkligen ryggen! Vi eldar i kaminerna och har det ändå ganska skönt inomhus. Går man ut är det lera överallt. Trots det var jag idag ute i skogen en timme och hittade fantastiska taggsvampar och lite grand trattisar. Men när älgjägarna började skjuta i skogarna runt mig tyckte jag det var bäst att ta mig hem igen. Längtar så mycket ner till Spanien efter en hel sommar med planerande, packande osv. Där nere får vi ett halvårs avkoppling och semester. Det ska bli så underbart!
hjärtaahjärtaa

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Välkommen ner till sol och värme! Vi har varit här nu i 1 månad och tänker också stanna över vintern, bara en sväng till Sverige över julen. Vi bor granne med Torretta 3 så vi kanske ses!

Härligt! Önskar er en varm och skön vinter. Jag åker ner med min lilla vovve om två veckor men stannar bara till 1:a advent. Längtar efter när min man blir "gammal" och pensionär så vi kan åka tillsammans och tillbringa vintern i solen.

Nya trådar

Back
Toppen