Tre nya höghus i Rocio del Mar vid stranden

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Trist att det blir just höghus där....speciellt för dom som bor där och blivit garanterade att det inte skulle bli något högre bygge än 3 våningar. ;:(
Brukar promenera där i området och även ta en fika där så jag hoppas att charmen inte försvinner då man måste stirra in i ett 10 våningshus framöver :eek:

Trist att det blir just höghus där....speciellt för dom som bor där och blivit garanterade att det inte skulle bli något högre bygge än 3 våningar. ;:(
Brukar promenera där i området och även ta en fika där så jag hoppas att charmen inte försvinner då man måste stirra in i ett 10 våningshus framöver :eek:

Hej Janne!
Nej jag fattar inte att dom måste bygga mer. Men dom tror väl att det
blir vinstgivande. Och - folk har ju dille på att köpa nytt så dom blir
säkert sålda.
I bland blir man inte klok på byggplaneringen...förr handlade det om
korruption...Man kan ju undra var för det ges tillåtelse till dessa hus.
Gamla löften antagligen...
Ciao P :sol:

Nya trådar

Back
Toppen