Tvätt & Kvinnodagen

;;;;;)

Eftersom det idag det är Internationella kvinnodagen vill jag gratulera alla kvinnor! Vi män har ju redan 364 egna dagar...

Men jag har en fråga till er som sköter tvätten vare sig ni är kvinnor eller män... Jag som tvättar ofta och mycket har ibland problem med torkningen, när det är mulet och lite vinterkallt, så min fråga är hur torkar man bäst?

Joe

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Vi får lära oss av spanjorerna.

De tvättar och hänger ut oavsett väderlek verkar det som. Tar in efter några dagar när det torkat. OBS Jag skämtar inte.

Göran

torktumlare för allt som tàler det. det andra hänger vi inomhus om det regnar, tar lite längre tid. Har vi bràttom sà hänger jag det under ac pà värme, sà torkar det under natten

Nya trådar

Back
Toppen