Undersköterska / Turism

Jag heter Sofie, är 30 (snart 31) och söker jobb någonstans i Spanien!

Min sambo jobbar frilans så vi kan röra oss varthelst i landet där det finns jobb. Jag har tidigare bott på Costa Blanca och Costa del Sol.

Jag har precis börjat studera spanska, så just nu är mina kunskaper måttliga, men jag är som rubriken lyder utbildad undersköterska och har läst kursen Turismutveckling på Stockholms Folkhögskola.

Så om någon behöver någon av dessa tjänster, var som helst i Spanien, hör gärna av er! Är intresserad av allt!

Mitt mål är att lära mig det spanska språket för att så småningom kunna bli fastboende i landet. Det ska också sägas att jag älskar Latinamerika! Är precis hemkommen från sex månader i denna fantastiska världsdel.

Tack på förhand,

Sofie
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej! Det finns ett svenskt företag, swedecare som har arbeten i Spanien. Kanske läsa om dem o kontakta..
 

Nya trådar

Back
Toppen