Upprättelse för Zapatero..

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Minns att jag gjorde skolarbete om ETA, hade dock inte hört den här nyheten. Men har de inte sagt förr att de ska lägga ner vapnen?

Nää, jag kommer ihåg honom för han är guapo :D

Här är lite mer ETA kontra PSOE och om BILDU:

http://www.sydkusten.es/engine.php?articleId=15749&sectionId=242

Och här blir det 146 års fängelse kanske för ETA-attentat 2002 i Fuengirola.
http://www.sydkusten.es/engine.php?articleId=15750&sectionId=35

Ciao P ;;;;;)

När de sprängde hotellet var jag i orten på semester. Kändes oroligt att gå längs parkerade bilar. Förödelsen var stor! Tänk vad tiden går fort , minns det som igår!

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Usch vad otäckt. Jag hittade denna artikel om Santa Pola. 1180 års fängelse vardera... :eyes:

Eftersom det var så "nära på" dig så kanske du följt det lite närmre, vet du om de skrev någon officiellt pressmeddelande om den bomben? För de kan ju knappast ha försökt försvara något som gick så fel. Jag undrar bara hur de resonerade efter en sådan händelse...

nja det var ju en attack mot guardia civil. dom dödade 2 personer... enligt dom var det en lyckad operation...

Jag har inte hittat något uttalande från dem om den sprängningen, men galet om de verkligen räknar det som lyckat när civila dödas (jag försvarar förstås inte dem men kan inte tänka mig att de ser barn som legitima mål?!). :(

Jo dom gör tyvärr (eller gjorde iaf) nog det. Deras värsta attentat var i hiper cor i Barcelona, där ett 20-tal personer dog. mest kvinnor och barn. 91 eller 92 tror jag det var

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Nya trådar

Back
Toppen