Urskrift boardingcard

Trocke

Medlem
Är det någon som vet något ställe i centrala Torrevieja där man kan checka in på internet och skriva ut sitt boardingcard (t ex internetcafe e dyl med rätt utrustning)?

:flyger:Trocke

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Är det någon som vet något ställe i centrala Torrevieja där man kan checka in på internet och skriva ut sitt boardingcard (t ex internetcafe e dyl med rätt utrustning)?

:flyger:Trocke

Är du medlem i Mas Amigos så finns datorer och skrivare där. Kostar några cent per utskrift.

/Rottweiler

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej chinarestaurangen La Amistad högst uppe i Molino blanco vet inte om gatan fortfarande heter Alfred Nobel däruppe men det är bara följa den förbi torre del moro ock rakt fram på vänster sida,där finns skrivare,förmodligen på internetcafet på dr wachsmann också

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Har du en windows-dator kan du ju skriva ut ditt boardingpass till en .xps fil (välj skriv ut, välj xps alternativet och sen filnamn att spara som), lägga filen på en usb-sticka och sen skriva ut den från första bästa windows-dator med skrivare du stöter på. Mest bara så du har ytterligare ett alternativ :)

Har du en windows-dator kan du ju skriva ut ditt boardingpass till en .xps fil (välj skriv ut, välj xps alternativet och sen filnamn att spara som), lägga filen på en usb-sticka och sen skriva ut den från första bästa windows-dator med skrivare du stöter på. Mest bara så du har ytterligare ett alternativ :)

Har tyvärr bara med en surfbräda som jag använder vid wifi-zoner. Har också tänkt tanken att skaffa en printer med s k e-print som trådlöst kan skriva ut dokument från brädan, t ex boardingkort sparade som pdf-filer. Men det verkar ju att det finns möjligheter att få boardingkortet utskriven på flera ställen i Torre. Jag tror att jag börjar att besöka en sådan "serviceinrättning".
Trocke

Jag har skrivit ut mitt vid bagage drop på flygplatsen (även när jag inte haft bagage) när jag missat att ta med printad version.

Sen kan man ladda boardingkortet till sin telefon om man flyger sas, eller koppla de till sitt kort och slipper pappersversionen.

Nya trådar

Back
Toppen