Utkörning

hek74

Medlem
Hej
Tänkte köpa möbler på Ikea. Är det någon som vet om det är billigare / smidigare med utkörning av möbler från Ikea av dom själva eller av företaget easy flatpax? Ska handla i Murcia för att få det levererat till La Mata.
mvh :tummenupp:

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Vi har vid ett par tillfällen använt företaget som finns representerat utanför kassorna på IKEA. Det har varit transporte från IKEA Murcia till vårt hus i Altea.

Allt har fungerat perfekt, trevliga killar som burit in möblerna till anvisad plats och till ett mycket rimligt pris.

Rekommenderas.

Jepp, inga problem alls att använda Ikeas transportservice. Kostnaden är avståndsbaserad, från ca 30 E och upp till 70E, om jag minns rätt.

Jag använde EasyFlatpax och blev mycket nöjd, de ringde som lovat, höll den utsatta tiden, hade köpt rätt grejer och allt funkade som det var sagt. Jag låg inte ute med några pengar utan betalade vid leverans i Torrevieja. Då slapp jag själv åka och handla med hyrbil och kunde bara ta emot dem därhemma, så för mig var det prisvärt.

Jag undrar om nån vet vad som hänt med Easyflatpax. Jag har försökt sen 24 augusti + 2-3 påminnelser att kontakta dem på [email protected], men jag får inget svar.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen