Väder i Fuengirola, December?

Sandra87

Ny medlem
Hej alla :)
Hur brukar vädret vara i Fuengirola i December? Är det jätte kallt eller kan det vara hyffsat skönt?

Med vänlig hälsning Sandra
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Kan givetvis variera, men förra december hade jag aldrig mer än skjorta och kavaj. Sen kvällstid kunde det behövas en lätt vinterjacka de kvällar det blåste mycket. Badade i mitten november. Solade på terassen i lä.

Men! Utan värme inomhus kunde jag ha 14 grader på morgonen. Man siv dock jättegott nerkrupen under täcket.

Hälsar Göran i Mijas Pueblo:frusen:
 
Okej, TACK så mycket för ditt svar. Låter ju helt okej :)

Hur är det i övrigt i Fuengriola den tiden på året? Är det helt dött?
Alltså, jag har inget behov av att det ska vara världens "drag".. då hade jag valt att resa en annan tid på året såklart. Men är butiker, restauranger, affärer osv öppna? Vill ju kunna gå runt o strosa i affärer/shops och gå ut och äta utan att allt är stängt..
Beskriv gärna hur det brukar vara ni som vet :)
 
Väldigt kort sagt. Det mesta är som vanligt fast lite mindre folk i omlopp. Du riskerar inte "lappsjuka".

Göran i Mijas Pueblo
 

Nya trådar

Back
Toppen