Våningssäng till salu

PiaCatharina

Ny medlem
Det är första gången jag skriver i detta Forum, som har varit till stor hjälp för oss nu när vi köpt en lägenhet och utrustat den med allehanda ting. Vi har en våningssäng med mycket praktiska förvaringsutrymmen som vi vill sälja. Den är så gott som oanvänd och har mycket bra resårmadrasser. Vet någon om det finns något annat forum där man kan sälja/köpa möbler/saker?

Attachments

• 20130329_084610.jpg
    20130329_084610.jpg
    87 KB · Visningar: 236

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hola PiaC, välkommen till forumet spainsmile

Vad är det för längdmått på dom och vilken gata, ska man ta
i sär dom och hämta el levererar ni? Pris?
Jag kan lägga ut dom på min blogg...många som läser :)

Du kan också annonsera gratis på Spaniaposten.no el Skandinaviska-bladet el
sätta upp lapp med bild tex i Skand Centret Gallerian
På La Loma 37-39 översta våningen thumb

Ciao P :sol:

Sängarna är 90 cm breda, 180 resp. 190 cm långa. Vi tar isär vångingssängen och den finns för avhämtning nära Playa de los Naufragos. Pris: 200 euro. thumb
Tack för tipsen om annonsering. Jättesnällt, Preciosa, om du vill lägga ut "annonsen" på din blogg.

Last edited:

Nya trådar

Back
Toppen