Vackraste staden i Spanien

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
kan nog hàlla med om det. Iaf om man räknar storstäder. Fast Malaga hade jag nog suddat bort. fruktat ful stad, (inho) iaf för 15 àr sedan, när jag var där. Palma hade jag nog skickat upp pà 3 eller 4 plats. Mànga smà medeltidsbyar tycker jag är mycket vackrare. Men dit àker inte lika mpanga turister = mindre röster

Last edited:
Skall denna typ av undersökningar ha något värde, så bör väl "turisterna" ha varit i alla dessa städer. Annars kan man väl inte påstå vilken stad som är vackrast, utav dessa?

Skall denna typ av undersökningar ha något värde, så bör väl "turisterna" ha varit i alla dessa städer. Annars kan man väl inte påstå vilken stad som är vackrast, utav dessa?

Sant..jag vet inte men Skyscanner som gjort enkäten är ju
en stor sökmotor för flyg. Använder 600 flygbolags uppgifter.
Londonbaserat och har många 100-tusentals besökare..

Som sagt man vet inte..men Barcelona har ju massor av folk
som favorit..sen vet man inte som sagt inte vilka andra städer
dom sett..

Jag har alltid hört Granada som vackrast :sol:

Ciao P

Jag tycker som Nalle, bort med Málaga från listan. Den var inget vidare ca 7 år sedan.
Och Preciosa: Visst är Granada vacker! Absolut, borde vara bland topp tre...

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Oh va glad jag blir av att se Barcelona på första plats. Efter att ha bott till och från i staden under 7 års tid, kan jag inte annat än hålla med om att den är den vackraste staden i spanien. Jag håller med nalle, sevilla och palma borde kommit längre upp på listan.

Nya trådar

Back
Toppen