Validera telefonen???

Sotanini

Medlem
:confused:
Igår anmälde jag mitt intresse för några objekt på fastighetssiterna. Idag fick jag svar (kanske automatsvar?) som berättade att jag måste validera min telefon genom att skicka ett SMS med texten 'validarb' till ett tel.nr.
Eftersom jag angivit den fasta telefonens nummer kunde jag inte sända SMS från den. Därför sände jag ett nytt meddelande och angav mitt mobilnummer - (4673.... - tog alltså bort 0:an i början). - Det gick inte. Därefter försökte jag skicka SMS till det nummer jag fått men började med landsnumret för Spanien. Inte heller detta gick. Någon som vet hur man gör?? (Den som bett mig validera heter FotoCasa.) Börjar känna mig lite skamsen över att inte förstå. redface

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Det enklaste är nog att helt sonika kontakta dem via email eller telefon. Automatiserade system kan det lätt bli stökigt med om man har "fel" telefonnummer eller liknande.

Nya trådar

Back
Toppen