Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien.Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
- Flytta till Spanien? - Spanienforum hjälper skandinaver att hitta rätt bostad i Spanien (utan kostnad).
- Hyra ut bostad i Costa del sol? - Använd vårt formulär & få hjälp med uthyrningen. Luta dig tillbaka & inkassera hyresintäkterna.
- Ska du sälja din bostad i Spanien? - Använd vårt formulär för en bra svensktalande kontakt som kan hjälpa dig.
- Behöver du juridisk rådgivning som svensk i Spanien? - Använd vårt formulär för en bra svensktalande kontakt som kan hjälpa dig.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!
PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Lite som Swedbank men få objekt.
Jag höll på med återtag av det jag sålde förut, det var ganska lönsamt ;:;Ja, men vi säljer bara objekt som vi har tvingats att àterta
hmmm - känner mig lite träffad som dålig mäklare....
med 1500 olika objekt att sälja har jag lite jobb framför mig;
Fixa ett 20-tal bilder på varje objekt, leta fram gatuadresser som inte alltid finns
( kanske bara urb.namn + nr ibland, men funkar det på google world ? )
å lägga ut allt på webben - pust !
men å andra sidan så säljer jag sällan något via mailen, så det kanske kan behövas :-(
hos en annan.3639 Properties on database
Ett bra erbjudande
American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.
PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Det är 2 olika sidor och 2 har samma hus jag vill köpa, vi analyserar även ett företagsköp....och ungefär hur många fastigheter ska du köpa av dom ?
Men Funkan verkar överetablerad för min frus jobb så det kan bli annat, eller så får jag byta fru ;
PS vi vill ha samma där som önskas här, källare med innepool, ev. gästrum och dubbelgarage, ovanpå i ett plan en massa sovrum,kök,vr, bad och separat toa, gärna vind också med trapp upp
Omöjligt att hitta och måste byggas eller kompromissa med köp.
Ett bra erbjudande
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
Samma som här vad jag sett, svårt att hitta bra billiga tomter centralt. Vi kan köpa en här vi vill ha som inte gått att sälja för 2,7 mkr. Inget kul att bygga för 6-7 mille och det sedan är värt 4-5 direkt om man behöver kliva ur. Egentligen skulle jag ha ett för c:a 2,5msek här och lika där, det här är klart sedan länge, där blir det svårt att få något vettigt utan att tömma hela sparbössan eller låna.
Hittade en tomt förut centralt i Nueva Andalucia för 450.000, exakt där jag ville bo, sedan blev det vattenransonering och allt fick vila. Då var det tal om man kunde bygga för 10.000sek=200.000 pts kvadraten och var lika svårt som här, vad kostar det nu?
Samma som här vad jag sett, svårt att hitta bra billiga tomter centralt. Vi kan köpa en här vi vill ha som inte gått att sälja för 2,7 mkr. Inget kul att bygga för 6-7 mille och det sedan är värt 4-5 direkt om man behöver kliva ur. Egentligen skulle jag ha ett för c:a 2,5msek här och lika där, det här är klart sedan länge, där blir det svårt att få något vettigt utan att tömma hela sparbössan eller låna.
Hittade en tomt förut centralt i Nueva Andalucia för 450.000, exakt där jag ville bo, sedan blev det vattenransonering och allt fick vila. Då var det tal om man kunde bygga för 10.000sek=200.000 pts kvadraten och var lika svårt som här, vad kostar det nu?
Det är billigt här och går möjligen med import och svarta pengar. Ska man ha ett dubbelisolerat hus, dubbelglas och pool blir det en massa extra?Kostar ungf lika mycket idag. räkna med en kostnad pà 1000€/m2
Ett bra erbjudande
Större hus här kostar 4-5 som mitt är värt inköpt för under 2,8 för 11 år sedan. Vi vill inte ha lyx, ett sovrum till oss, 2 till barnen, 2 arbetsrum, i ett plan och gästrum ovanpå eller under. Källare med stort garage och gärna innepool.6-7 millar ! jäklar vilka summor!
Inte konstigt att adresser ska döljas, för i maps kan man se mer än IRL, som senast med en kraftledning framför huset och en miniracingbana bakom.
Och så hjälpsamma en del, påstår förbud att lämna ut adress, kan det stämma?lol ett fynd.
jag hör att vi är i samma sits. jag har bevakat marknaden i spanien i över två år och är ganska trött på det. spanjorerna & co är inga kungar på marknadsföring direkt.