Efterlyser bank med SERVICE !!!

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Lyckligtvis är läs- och skrivkunnigheten låg i stora delar av Spanien. Det tvinga bankerna att ha levande människor bakom disken. Helst hade bankdirektörerna stängt samtliga lokalkontor och avskedat all personal frånsett några hackers som gör mobilappar samt den personal som levererar sedlar i bankomater. Då tjänar direktörerna nämligen mer pengar! Jag är rädd för att om tio år kan vi bara tala med vår bank via en datorröst - på spanska. Jag kommer att motarbeta direktörerna genom att i största utsträckning fortsätta använda kontanter istället för kort och tala med en levande människa på banken. Då hindrar jag en effektivisering som leder till ökad arbetslösheten. Idealet vore att alla hade sin privata bankman.
 
Kontokort

Enda gången man behöver gå till banken är när man ska förnya sina kontokort har hänt att de sänt det med post på hemadressen i Sverige kan ju kollidera med när man är i Spanien så bäst är att hämta direkt på banken
 

Nya trådar

Back
Toppen