Håller fortfarande inte med...Klart det ändras och blir mer folk ju mer bostäder det byggs. Det ska ju byggas
7500 bostäder vid Torreta och ett antal, kanske 1000-tals vid Hospital Quirón och Auditoriet. Det verkar ju spikat.
Ja stadsplaneringen har väl inte bara varit usel, den har väl inte funnits alls. Förre borgisen bestämde väl allt själv.
(Han har väl bostad på 6 kvm med galler fortfarande hoppas jag)... Ja byggare har blivit "lovade" av PP sen länge. Dyrt bryta det tydligen.
Kul med 5 höghus som står tomma mesta delen av året. Det gör höga hus redan vid paseon. Totaltomma på vintern.
Finns redan fula höghus i Punta Prima...Hur är dom befolkade tro?
Bara Idealista har 5-6000 bostäder till salu i denna lilla stad....Bankerna en hel del. Det köps nu men hur blir det med Brexit.
Och ryssarna och...Törs folk köpa i höghus nu...
Trafikinfarkt i Torre skrev Sharky...och ja jag håller med...Otroligt med biltrafik i stan, avgaserna ligger som en dimma och
ännu värre nu när det är varmt och sommaren börjar om 4 dagar enl spansk mätning...Host, host....
Jag önskar att stan satsar på att se till att folk inte skadar sig på gator och trottoarer och gör lite fin miljö i stället.
Livsfarligt att gå på många trottoarer här. Hål och lösa gatstenar överallt. Skitigt pga överfyllda sopcontainrar och slöa
hundägare. Sånt kunde dom ägna sig åt.
Se till att det blir sikt i gathörnen så man slipper höra inbromsningar och däcktjut hela tiden. Och att folk orkade parkera
i tomma P-hus.
Skulle vara kul att höra åsikter ang byggandet av höghusen från någon som bor i Torre...
inte bara från utanförboende
P