Internet och WiFi.

Jag kan rekommendera SesvenskTv som annonserar här på forumet. Mycket hjälpsamma, svarar på "dumma" frågor inom en stund på e-mail ));). Deras tjänst fungerar utmärkt, och man behöver bara använda tjänsten 1 månad i taget om man vill.
rocio
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Jag kan rekommendera SesvenskTv som annonserar här på forumet. Mycket hjälpsamma, svarar på "dumma" frågor inom en stund på e-mail ));). Deras tjänst fungerar utmärkt, och man behöver bara använda tjänsten 1 månad i taget om man vill.
rocio

Instämmer!thumb


Tack; Vi gör vårt bästa för att tillhandahålla den service våra kunder behöver.
Vi vet att många inte har så mycket datavana, och försöker anpassa oss därefter.
Nu under sommaren kan vi dock ibland vara lite långsammare att svara - upp till ett par, tre timmar eller så - pga semestertider och färre som ska täcka upp. Men oftast ska det inte vara några problem, hoppas vi. s k r i v a
 
Hejsan Pooh!

När jag tittar på er hemsida så står det inget om installationskostnad eller engångskostnad!?? För man måste väl sätta upp något hos kunden?

Kan man välja om man vill ha månadskostn, kvartalskostn eller årskostnad, är det rätt tolkat på er prislista?

mvh
Bodil
 
Last edited:
Hejsan Pooh!

När jag tittar på er hemsida så står det inget om installationskostnad eller engångskostnad!?? För man måste väl sätta upp något hos kunden?

Kan man välja om man vill ha månadskostn, kvartalskostn eller årskostnad, är det rätt tolkat på er prislista?

mvh
Bodil


Hej!

Jag tror det var du som hade skickat ett supportärende sent i går kväll, som vi svarade på i morse?
(Du bör ha ett svar i din Inbox, eller möjligen i din "Spam"-låda.)

Det är ingen start- eller engångskostnad, men som vi skrev i svarter på supportärendet så tillhandahåller vår tjänst inte en Ineternetuppkoppling, utan en förutsättning för att använda vår tjänst är att man har en fungerande internetuppkoppling. Denna uppkoppling bör vara så stabil som möjligt (även om vår "SmartDNS"-lösning är mindre känslig för instabilitet än alternativet VPN), och vara på minst 3Mbit.

När man har en existerande Internetuppkoppling enligt ovan, så kan man använda vår tjänst. Det tjänsten gör är att den antingen ansluter ditt Internet via våra servrar i Sverige ("VPN"), och däriegnom "flyttar" din internetuppkoppling till Sverige och ger dig en Svensk IP-adress, eller i faller med "SmartDNS" så skickar den bara den trafik som absolut måste ha Svensk IP-adress via våra servrar i Sverige.
Detta ger dig möjlighet att använda de Play-tjänster som finns, t.ex. SVT Play eller TV4 Play, på samma sätt som om du vore i Sverige, utan att få program blockerade för att du befinner dig utomlands.
Men vårt system tillhandahåller inte TV-programmen i sig själva - de får man från de vanliga Play-tjänsterna - och som sagt tillhandahåller vi heller inte själva internetuppkopplingen.
Man konfigurerar enkelt uppkopplingen själv i sin dator.

Som du noterat kan man välja om man vill betala Månadsvis, Kvartalsvis, eller årsvis för vår tjänst. Men ingen start- eller engångskostnad.
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Tack för ditt svar Pooh! Jag får nog be min son också titta på det för det är inte helt enkelt att förstå om man inte är teknisk. Jag ska även kolla svaret i min mail!
 
Eller så hackar man WEP eller WPS med en bootbar USB.
Men man kanske inte blir så populär bland grannarna då...
 

Nya trådar

Back
Toppen