Jag kanke borde förklara varför jag förväntar service.
2d innan sista inbetalning för lgh, fick jag också en räkning på 6795€ (servicepak+stämpelavg) från Abaco. Jo, det var jag som skrev på avtalet för ett år sedan. Jag får skylla migsjälv som har glömt bort det. TM under ett årstid håller ständigt kontakt med mig. Jag fick uppdaterad information hela tiden. Det kallas jag service. Att samla ihop 6795€ under 2d är inte lätt för vanliga löntagare. Tänk om alla kunna göra som TM håller kontakter o påminner kunder. Såna service önskar jag.
Rolund
2d innan sista inbetalning för lgh, fick jag också en räkning på 6795€ (servicepak+stämpelavg) från Abaco. Jo, det var jag som skrev på avtalet för ett år sedan. Jag får skylla migsjälv som har glömt bort det. TM under ett årstid håller ständigt kontakt med mig. Jag fick uppdaterad information hela tiden. Det kallas jag service. Att samla ihop 6795€ under 2d är inte lätt för vanliga löntagare. Tänk om alla kunna göra som TM håller kontakter o påminner kunder. Såna service önskar jag.
Rolund
Last edited: