Nytt boende

Köp stolar i Spanien

Visst finns det ett urval av strandstolar i Spanien. På nån basar hittar ni säkert det ni önskar. Tror knappast att det blir så mycket dyrare än hemma.
Ett tips: Lämna stolarna hemma och den plats de skulle ta i resväskan fylls upp med kläder som man ledsnat på. Skänk till de fattiga. De behövs så väl;:;;)

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Om vi fortsätter att prata om stolar kan jag rekommendera dessa.

http://export.navarra.net/paghtml/malco.htm

Mycket bra stolar och samtidigt kan man syssesätta några personer i Navarra. Vet ej var de säljs i Torrevieja.

Men t om moderatorn verkar ha glömt att tråden startades av en ny som frågar vad man skall ta med ner och solstolar kanske inte skall vara högst på listan, även om var o en tar ned det de själva tycker om. :)

Tråden följer temat. Helt korrekt. Medlemmar talar om vad dom tycker är bra att ta med, vilket som har bra kvalitet och dålig. Vilket som är svårt att hitta här nere. Inget fel i det alls.

P :eek:

Hej Rolund!
Det kan du kolla på Jysks och den ny/gamla jättebutiken Style House på andra sidan 233:an mittemot oss i Punta Prima när du kommer ner.
rocio (din "nästangranne":))

Hej rocio!
Tack för tipset hjärtaa
Jag har glömt mitt lösenord));) och det är inte så lätt att få det tillbaka.
Inflyttningsdatum blir sista Augusti och vi ska dit då. Möbler, vitvaror o allt basvaror är redan beställda från TM Grupo. Men det kommer att saknas en hel del av grejer, typ ostskiva, Skandinavian TV kanaler, mm. Utemöbler ingår inte i paketet så att jag får chans att välja mina "egna".
Efter ett års längtande, det känns superroligt att åka dit igen happy
Kul att höra av dig igen:):) Ha det!

mvh
Rolund

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Sàg ett paketpris pà Carrefour (gran Via Alicante) häromdagen pà plastrottingmöbler.
2-sits soffa, 2 stolar och ett bord för 200 €

Carrefour fraktar (har gjort hittills) och handlar man för över en viss summa blir det gratis. Jag tror att det har varit 150€.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.

Diskussion om lakan: Hos Zara Home (i Habaneras köpcentrum) är det rea, 30 - 50% just nu och de har sabanas och fundas nórdicas som är av 100% bomull. Vet inte om deras priser kan konkurrera med Carrefours men de hade läckra färger. Enfärgade, ej blommiga.

Last edited:
Har precis kommit hem efter att ha spenderat våra första veckor i vår nyinköpta lägenhet i Orihuela Costa. (Längtar tillbaka!!) Vi har faktiskt hittat det mesta i de spanska affärerna, men det vi definitivt kommer att packa ner nästa gång vi åker tillbaka är riktiga Wettexdukar och textilplåster!!! Lohmanders bearnaissås och kuddar med måtten 50x60 cm är också ett tips!

ang Carrefour och frakt,,,
vi hittade en ny kyl/frys till extrapris på stora Carrefour, mätte att det verkligen passade på kvällen och åkte tillbaka dagen efter och fick höra att extrapriset ( 120 euro mot 160) bara gällde en dag!!! Blev lite sur och svängde in på nästa Carrefour där det fortfarande gällde ;) (ingen stor peng men ändå) och dom körde hem det samt tog med den gamla samt våran spis gratis, kanonservice,,,

Färdiga såser och kryddsmör, är inte något Spanjorerna kan, Bättre att slå ihop egna, med färska örter, tar inte många minuter att göra.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Kom på en sak till: värmeljus i den lite större storleken (ca 6 cm/diametern). Har letat som en tok utan att finna dessa, plockar med mig ett par påsar nästa gång vi åker ner!

Jag har tagit alla sorters värmljus hit frán Sverige, för här är de ofta "tunnare", dvs lägre och brinner upp (eller ner) fortare än kvickt.

Kom på en sak till: värmeljus i den lite större storleken (ca 6 cm/diametern). Har letat som en tok utan att finna dessa, plockar med mig ett par påsar nästa gång vi åker ner!

Finns dom inte att köpa på IKEA i Murcia?

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Nya trådar

Back
Toppen