Punta prima

Hej Rolund!
Man kör N-332:an söderut och svänger höger till Playa Flamenca, kör förbi Mercadona (ligger på C/Pablo Picasso) som då ligger på vä. sida, följ vägen i en vä. sväng, gatan byter namn till C/Nicolas de Bussi. Där den gatan korsas av C/Salvador Dalí och C/Pintor Ribera börjar marknaden, som sedan fortsätter hela C/Nicolas de Bussi med några avstickare till höger. Om du inte förstår så kan du ringa mig, jag är i Sverige. Skicka ett PM så får du mitt tel.nr. om du vill :).
rocio

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Tusen tack rocio!

Jag har noterat vartenda ord du skrev och hoppas att vi hittar marknaden nästa hösten;). Annars ringer jag Dig:) men nu måste jag fokusera på morgondagens flyg mot sydväst i 10t.

Chao!
rolund

Nya trådar

Back
Toppen