Såg att mitt inlägg blev som "oregistrerad" så gör en dubbelpost så det blir rätt
Hej!
Blir lite sent svar men bättre sent än aldrig brukar man ju säga
Såg din post nu iom att jag inte besökt sidan på länge p.ga dels hektiskt liv utanför tangentbordet med b.la utlandsresa,mycket jobb m.m
Tyvärr har det inte hänt något alls direkt som är värt att berätta.
Har haft mail kontakt med en del personer inom "branschen" men tyvärr ser deras prognoser inför framtiden inte så ljusa ut.
Har väll även börjat tvivla starkt på om det verkligen är måleri jag vill syssla med resten av mitt förhoppningsvis långa liv(flytta till Spanien vill vi dock så klart fortfarande)
Så har väll börjat titta så smått efter andra jobb alternativ i både Spanien och Sverige.
Så om ni har några ideer posta dom gärna.(Lovar att vara mer aktiv här igen )
Hur har ni Spanien bor det i dagsläget då?
Varit en varm och bra sommar?
Hej!
Blir lite sent svar men bättre sent än aldrig brukar man ju säga
Såg din post nu iom att jag inte besökt sidan på länge p.ga dels hektiskt liv utanför tangentbordet med b.la utlandsresa,mycket jobb m.m
Tyvärr har det inte hänt något alls direkt som är värt att berätta.
Har haft mail kontakt med en del personer inom "branschen" men tyvärr ser deras prognoser inför framtiden inte så ljusa ut.
Har väll även börjat tvivla starkt på om det verkligen är måleri jag vill syssla med resten av mitt förhoppningsvis långa liv(flytta till Spanien vill vi dock så klart fortfarande)
Så har väll börjat titta så smått efter andra jobb alternativ i både Spanien och Sverige.
Så om ni har några ideer posta dom gärna.(Lovar att vara mer aktiv här igen )
Hur har ni Spanien bor det i dagsläget då?
Varit en varm och bra sommar?