Telefonica eller Ono?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag konstaterar att jag talade i mer än 28 minuter med "Telefónicas ADSL service". Det är rätt lång tid med tanke på att de bara behövde veta mitt telefonnummer (har de inte själva råd med en nummerpresentatör?) samt att jag testat min sida av linje med hjälp av två olika routers.

Här kan man läsa mer om hur man gör om ADSL slutar fungera:

Perder la conexión a Internet: soluciones [Pag. 1 de 2] | CONSUMER EROSKI
 
Last edited by a moderator:

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Jag har ONO bredband för 55€ i månaden.
Snabbt och pålitligt. (6 MB)
Men ring inte deras servicetelefon de ger ingen hjälp bara debiterar för uppkopplad tid.

När jag inte är i bostaden använder jag min mobil som modem till datorn.
Den duger bra för att hämta och sända e-post.
Mobilen har kontantkort så jag har koll på kostnaderna.

Vill jag surfa utanför bostaden kopplar jag upp mig via wifi där det finns gratisanslutning.
Det kan vara offentliga lokaler, barer, bilverkstäder etc.
Jag har ett program som heter wifi-radar som ger mig information om möjliga anslutningspunkter.
 
Låter bra olofcadiz, tack för tipsen! Men vad har du för kontantkort?
Man kan alltså inte ringa ONO´s kundtjänst alls eller?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen