Välja område i/runt Torrevieja

Hej alla!
Nu har vi bokat resa till Torrevieja för att kika på objekt. Har hört att ryssarna intar staden. Är det någon som vet om dom gillar speciella områden där dom köpt boende?
Tror jag vill undvika dom i så fall.
Vi har kontaktat 2 olika mäklare o totalt 8 objekt vi vill kika på o det ska verkligen bli spännande. Vi ska ha semester också när vi ändå är där :sol:
Jag jobbar på en rysk mäklare och kan säga att de köper inte i speciella områden, i Torevieja är det mesta en blandning. De köper som dom flesta människorna, i de ormråden som tilltalar deras smak och prisklass.

Hälsningar/ Isak

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Nu är vi på plats i Torrevieja, Punta Prima o den första personen vi träffade var en ryss....hur trevlig som helst....jag o mina förutfattade meningar. I morgon, tisdag ska vi bara kolla läget o sola o bada o sen, på onsdag o torsdag ska vi träffa mäklarna. Spännande.

Nu är vi på plats i Torrevieja, Punta Prima o den första personen vi träffade var en ryss....hur trevlig som helst....jag o mina förutfattade meningar. I morgon, tisdag ska vi bara kolla läget o sola o bada o sen, på onsdag o torsdag ska vi träffa mäklarna. Spännande.
Lite nyfiken på vad det blev till slut för er del? :)

Vi flyttade nyligen in i Altos de La Bahia, ett perfekt ställe tycker vi
Ser ut att ligga helt ok i stan, vad får man betala för en 3 rummare där?

Är väldigt nyfiken på Torreveija men aldrig varit där, vad finns att göra mer än att gå på stranden?

Ser ut att ligga helt ok i stan, vad får man betala för en 3 rummare där?

Är väldigt nyfiken på Torreveija men aldrig varit där, vad finns att göra mer än att gå på stranden?
Hej Googla på aktiviteter i Torreveija så hittar du många sidor happy

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Torrevieja är en kulturstad utan like (som många inte tror el tar reda på :) )
Det finns teater, musikpalats ,kulturpalats, auditorium, muséer...
Program ibland på flera ställen på en gång varje dag/kväll.
Stort fint sportpalats och andra sportplatser.
Vattenland, köpcentrum, tivoli.
Plazas och parker i mängd. 4 playor inom staden samt en stor utanför i La Mata.
Det finns att göra om man vill thumb
Här är en sajt som tar upp en hel del program. Läs igenom
alla sidor. Finns mycket bra där.
http://www.aktivitorrevieja.com/sve/kultur/agenda/utv_begiv.php
http://www.aktivitorrevieja.com/
Finns flera skandinaviska klubbar för dom som tycker det är trevligt.

Chao P spainsmile

Last edited:

Nya trådar

Back
Toppen