Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien.Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
- Flytta till Spanien? - Spanienforum hjälper skandinaver att hitta rätt bostad i Spanien (utan kostnad).
- Hyra ut bostad i Costa del sol? - Använd vårt formulär & få hjälp med uthyrningen. Luta dig tillbaka & inkassera hyresintäkterna.
- Ska du sälja din bostad i Spanien? - Använd vårt formulär för en bra svensktalande kontakt som kan hjälpa dig.
- Behöver du juridisk rådgivning som svensk i Spanien? - Använd vårt formulär för en bra svensktalande kontakt som kan hjälpa dig.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!
PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Ett bra erbjudande
American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.
PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Golfhäftes som nämns, det ger alltså 50% rabatt för innehavaren? Är det 50% beräknat på ordinarie högsta pris eller är det 50% på gällande pris?
Som sagt, de allra flesta banor har massor av olika erbjudande efter säsong och klockslag - skulle man dessutom få 50% på dessa lägre priser vore det kanon.
Någon som vet?
Ett bra erbjudande
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
Funkar alldeles utmärkt! Och med Plus är begränsningen en (1) gg per bana inget problem då banorna lägger ut fritt utnyttjande (se deras hemsida, där har du svaret på dina frågor). Visst är rabatten 50% på ordinarie pris, men räcker inte det tänker jag...?!
Ett bra erbjudande
Hola
Handikappskort heter det ja, Nä jag är inte medlem i någon klubb sedan länge.
Tack för infon, får väl börja träna på utslag då.
Hola
Handikappskort heter det ja, Nä jag är inte medlem i någon klubb sedan länge.
Tack för infon, får väl börja träna på utslag då.
Ordinarie golfhäfteserbjudande (1 gång per bana) anger klubben eventuella villkor innan året börjar, t.ex "endast vardagar" etc.
Golfhäftet + lägger de klubbar som antar detta (långt ifrån alla) ut tider när de vill. Många svenska klubbar lägger t.ex ut vissa vardagsförmiddagar vecka för vecka. Räkna inte med GH+ under högsäsong.
Det enda att tänka på då är att du oftast inte är försäkrad genom klubben du gästar om du skulle slå ihjäl någon eller kvadda en bil med ett snedslag.
Beträffande försäkringen så var det nytt för mig. Är det något du får om du är med i Spanska golfförbundet? Jag är medlem i en spansk klubb men inte medlem i Spanska Golfförbundet. Jag är inte försäkrad via klubben, inte dess greenfeegäster heller. (Bara svensk försäkring via golfförbundet i Sverige då jag har min hemmaklubb där).Fast om det gäller spel i Spanien så är det ju numera obligatoriskt med några Euro extra just för försäkring så det borde vara lugnt på den fronten?
Jag har aldrig varit med om att de frågat efter handicap-bevis eller medlemsbevis i Spanien. Jag tycker det verkar som om de släpper ut vem som helst som kan betala!![]()
Ett bra erbjudande